کارگزار ویزا و سفارت

برگزاری نمایشگاه بین المللی

Domestic Tour Agent

دفتر اصلی نمایندگی ایران ایر در تهران پارسا گشت

هواپیمایی ایران ایر (هما)

هواپیمایی ایران ایر یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های هوایی فعال در خاورمیانه و حامل پرچم ایران است که در اغلب مسیرهای داخلی و خارجی پرواز دارد.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران که با نام اختصاری هما (هواپیمایی ملی ایران) نیز شناخته می‌شود، یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌هایی ایران و خاورمیانه است که از بدو تاسیس تاکنون پروازهای داخلی و بین‌المللی را پوشش می‌دهد. طبق آمار، ایران ایر در حال حاضر به ۳۵ شهر در ایران و ۲۶ شهر اروپایی و آسیایی پرواز انجام می‌دهد که این مقصدها با نوسازی و مدرن سازی ناوگان هما در حال افزایش است. همچنین، این شرکت سالانه شش میلیون مسافر را جابجا می‌کند.

تاریخچه ایران ایر

در سال ۱۳۲۱ دو بازرگان ایرانی اقدام به راه‌اندازی نخستین شرکت هواپیمایی حامل پرچم ایران (شرکت‌های ترابری نظیر شرکت‌های هواپیمایی یا کشتیرانی که به صورت محلی در یک کشور خاص به ثبت رسیده‌اند و برای انجام عملیات بین‌المللی خود از حقوق و مزایای ویژه دولتی استفاده می‌کنند) را با نام ایرانیان ایرویز کردند. این شرکت در ابتدا کار خود را با پروازهای داخلی شروع کرده و سپس دامنه فعالیتش را به مقصدهای بین المللی گسترش داد.

در سال ۱۳۳۳ دومین شرکت هواپیمایی خصوصی ایرانی با نام پارس (پرشین ایرسرویس) تاسیس شد و عمده پروازهای آن از مبدا تهران و آبادان به مقصد پاریس، لندن، بروکسل و ژنو انجام می‌شد.

این روند ادامه داشت تا اینکه ۵۱ سال قبل و در پنجم اسفند ۱۳۴۰ دو شرکت مذکور با یکدیگر ادغام شده و شرکت ایران ایر با نام اصلی «هواپیمایی ملی ایران» و نام اختصاری «هما» تشکیل شد. هدف از راه‌اندازی این شرکت ایجاد یک خط هوایی ملی و خدمت‌رسانی به ایرانیان بود.

اولین پرواز ایران ایر با هواپیمای جت در سال ۱۳۴۴ با استفاده از یک فروند بویینگ ۷۲۷ در مسیر تهران ـ بیروت انجام شد. پس از آن شرکت ایران ایر تصمیم گرفت تمام ناوگان خود را به هواپیماهای جت تبدیل کند. در میانه‌ی دهه‌ی هفتاد میلادی، این شرکت هواپیمایی از موفق‌ترین مجموعه‌های حمل‌ و نقل هوایی در جهان بود و روزانه پروازهای بدون توقف زیادی به قاره‌ی اروپا داشت، به‌طوری که در این دوره تنها در مسیر تهران ـ لندن بیش از ۳۰ پرواز هفتگی انجام می‌داد. در آن دوران شرکت ایران ایر تلاش می‌کرد تا با استفاده از موقعیت استراتژیک ایران، به عنوان نقطه‌ای میان شرق و غرب، کشور را به مرکز ترانزیت بار و مسافر تبدیل کند.

بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، این شرکت با نام اصلی «هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران» و نام اختصاری «هما» به فعالیت‌های خود ادامه داد. ایران ‌ایر از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل تحریم‌های بین‌المللی، با خروج نیروهای خارجی متخصص و لغو بعضی پروازهای بین‌المللی مواجه شد، اما در سال‏‌های جنگ تحمیلی به رغم همه‌ی فشارها و تهدیدها، با کمک نیروهای توانمند و متعهد قدیمی‌ خود و به ‌کارگیری نیروهای بومی و آموزش نیروی جوان و تحصیل ‌کرده توانست نیازهای خود را برطرف کند و دانش تعمیرات هواپیما را که زمانی تنها در اختیار متخصصان خارجی بود، بومی کند.

امروز خدمات فرودگاهی هما مطابق با استانداردهای بین‌المللی و ارزش‌ها و معیارهای جهانی، به بیش از ۲۰ شرکت هواپیمایی خارجی خدمت ‌رسانی ‌می‌کند. همچنین دفاتر فروش ایران ایر در ۴۱ شعبه‌ی بین‌المللی در سراسر جهان و ۲۳ شعبه‌ی داخلی در سراسر ایران در زمینه‌ی فروش بلیط و پشتیبانی و خدمات پس از فروش به مسافران ایرانی و بین‌‌المللی برای خرید بلیط هواپیما ایران ایر فعالیت می‌کنند.

خانواده هما

خانواده هواپیمایی ملی ایران امروزه تنها شامل یک شرکت حمل و نقل هوایی بار با نام ایران ایر کارگو است؛ در صورتی که در گذشته شرکت هواپیمایی ایران ایرتور و گروه هتل‌های هما نیز از شرکت‌های تابعه ایران ایر محسوب می‌شدند (هر دو شرکت به علت مشکلات مالی فروخته و واگذار شدند).

لوگوی ایران ایر

پس از ادغام دو شرکت و تشکیل شرکت هواپیمایی ملی ایران، طراحی نشان تجاری هما در روزنامه‌های کیهان و اطلاعات به مسابقه گذاشته شد و طرح برنده تبدیل به نشان تجاری هما شد. این طرح یکی از زیباترین و اصیل‌ترین نشان‌های تجاری ایران به شمار می‌رود و توسط ادوارد زهرابیان با الهام از سازه‌های سنگی پرنده‌ اساطیری هما در تخت‌ جمشید با سه ویژگی سر عقاب، گوش گاو و یال اسب طراحی شده بود. در گزارش سال ۲۰۱۳ آژانس خبری حمل و نقل هوایی، لوگوی هواپیمایی ملی ایران (هما) به دلیل جذابیت، سادگی و رسا بودن پیام به عنوان برترین لوگوی شرکت‌های هواپیمایی جهان در میان ۳۰ لوگوی برتر شرکت‌های هوایی انتخاب شد.

رنگ آمیزی هواپیماهای هما نیز به گونه ای است که بدنه هواپیماها کاملاً سفید است و کلمه ایران ایر به رنگ آبی پررنگ بر روی قسمت جلویی هواپیما نوشته شده ‌است. نشان هما هم به رنگ آبی پررنگ بر روی دم هواپیما نقش بسته و خطی با همین رنگ در بالای آن قرار دارد. رنگ آمیزی هواپیماهای هما توسط یک شرکت آلمانی تهیه شده‌ است. همچنین، برند ایران‌ایر در سال ۱۳۹۲ در دهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران به عنوان یکی از ۱۰۰ برند برتر ایران شناخته شد.

کلاس‌های پروازی هواپیمایی ایران

ایران ایر بر اساس متغیرهای مختلف، کلاس‌های پروازی مختلفی تعریف کرده که از لحاظ ارایه‌ خدمات و شرایط با هم متفاوت‌ هستند. این کلاس‌ها در دو گروه «هما کلاس» و «کلاس اکونومی» تعریف شده‌اند

هما کلاس

بیزینس کلاس (هماکلاس) ایران‌ ایر

کیترینگ هما کلاس

در پروازهایی که هواپیما دارای صندلی مخصوص مسافران درجه یک (هماکلاس) است، به مسافران این گروه سرویس‌های ویژه‌ای در طول پرواز ارائه می‌شود. برای مثال، امکان انتخاب سرویس با استفاده از منو غذایی، سرو غذا در ظروف چینی، دریافت کیف هدیه سفر، بسته بندی زعفران در جعبه خاتم ، گل و… در طول پرواز برخی از ویژگی‌های این سرویس‌ها هستند.

کلاس اکونومی

کابین هواپیماهای جدید ایران ایر

بلیط‌های این کلاس از ارزان‌ترین نوع بلیط با حداقل استاندارد خدمات در پرواز برخوردار است. از نظر موقعیت، کابین اکونومی در انتهای هواپیما بعد از کابین درجه یک و بیزینس قرار دارد.

ناوگان هوایی

پس از انقلاب اسلامی با توجه به تحریم‌های اعمال شده، کلیه شرکت‌های هوایی از جمله ایران ایر با محدودیت‌های فراوانی مواجه شدند و از اینرو، ناوگان این شرکت با میانگین سنی ۲۲ سال فرسوده و بالاتر از استاندارهای جهانی است.

در ژانویه ۲۰۱۷ و به دنبال توافق هسته ای ایران با پنج کشور قدرتمند جهان، تحریم‌های صنعت هوایی ایران بعد از نزدیک به چهل سال لغو ‌شد و این امکان تاریخی برای شرکت‌های هواپیمایی ایرانی فراهم شد تا ناوگان خود را بازسازی کنند و هواپیمای نو را به‌طور مستقیم از شرکت‌های بزرگ خریداری کنند.

ردیف مدل میانگین سن زمین‌گیر فعال تعداد در ناوگان
۱ B747-100/200 ۲۸.۷ ۱ ۳ ۴
۲ B747SP ۴۱ ۳ ۰ ۳
۳ A330-200 ۲.۵ ۰ ۲ ۲
۴ A300-600 ۲۳.۴ ۰ ۴ ۴
۵ A300-B2/B4/F ۳۴.۳ ۴ ۵ ۹
۶ A310 ۲۹.۹ ۱ ۱ ۲
۷ A321 ۰.۴ ۰ ۱ ۱
۸ A320 ۲۱.۵ ۰ ۶ ۶
۹ MD-80 ۲۷.۲ ۰ ۳ ۳
۱۰ F100 ۲۶.۱ ۱۳ ۳ ۱۶
۱۱ ATR72-600 ۰.۲ ۰ ۴ ۴

پایگاه‌های هواپیمایی ایران ایر

دفتر مرکزی ایران‌ ایر در فرودگاه مهرآباد تهران قرار دارد و پایگاه اصلی پروازی این شرکت که بیشتر پروازهای ایران‌ ایر از مبدأ یا به مقصد آن انجام می‌شود، برای پروازهای داخلی فرودگاه مهرآباد و برای پروازهای خارجی فرودگاه امام خمینی تهران است.

بار مجاز

میزان بار مجاز همراه مسافر در پروازهای داخلی ایران ایر به این ترتیب است:

در پروازهای داخلی هما، بار مجاز مسافران بر اساس کلاس پرواز به صورت زیر تعیین شده است:

  • در کلاس‌های نرخی O، M و Q برای مسافر بزرگسال و کودک، ۲۰ کیلوگرم بار همراه مسافر رایگان خواهد است.
  • در کلاس نرخی V برای مسافر بزرگسال و کودک، ۲۵ کیلوگرم بار همراه مسافر رایگان است.
  • در کلاس نرخی C برای مسافر بزرگسال و کودک، ۳۰ کیلوگرم بار همراه مسافر رایگان است.
  • در کلاس نرخی J برای مسافر بزرگسال و کودک، ۳۵ کیلوگرم بار همراه مسافر رایگان است.

نکته: برای مسافر نوزاد (INF) با سن کم‌تر از دو سال، در هیچ یک از کلاس‌های نرخی فوق، بار همراه وجود ندارد.

برای پروازهای بین‌المللی هما، در پروازهایی که بلیط آن‌ها به صورت ریالی در تهران صادر می‌‌شود، کلاس‌های نرخی L، N، M، Q و V مقدار ۳۰ کیلوگرم، کلاس‌های Y و I مقدار ۴۰ کیلومتر، کلاس‌ نرخی C مقدار ۴۵ کیلوگرم، و کلاس نرخی J مقدار ۵۰ کیلوگرم توشه‌ مسافران رایگان است.

سوانح هوایی

برخی از سوانح هوایی ایران ایر که منجر به درگذشت افراد شده به این شرح است:

  • در ۵ دسامبر سال ۱۹۵۲ یک فروند داگلاس دی سی ۳ هما در نزدیکی تهران سقوط کرد، در اثر این حادثه ۲۷ نفر جان باختند و تنها دو نفر از سرنشینان نجات یافتند.
  • در ۲۱ ژانویه ۱۹۸۰ یک فروند بویینگ ۷۲۷–۱۰۰ هما در حالی که در آستانه فرود در فرودگاه مهرآباد تهران قرارداشت بر اثر گرفتار شدن در طوفان با ارتفاعات پوشیده از برف البرز برخورد کرد. در اثر این حادثه هر هشت خدمه و تمام ۱۲۰ مسافر پرواز جان سپردند.
  • در ۳ ژوئیه ۱۹۸۸ پرواز شماره ۶۵۵ هما که از بندرعباس راهی دبی بود توسط ناو آمریکایی وینسنت بر فراز خلیج فارس سرنگون شد. بر اثر این حادثه همه ۲۷۴ مسافر و ۱۶ خدمه پرواز جان باختند. مقام‌های نیروی دریایی آمریکا ادعا کردند که خدمه ناو، ایرباس پهن‌پیکر هما را با یک فروند هواپیمای جنگنده اف۱۴ نیروی هوایی ایران اشتباه گرفته‌اند.
  • در تاریخ ۱۹ دی ۱۳۸۹ ساعت ۱۹:۴۵ یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۲۷ این شرکت با شناسه EP-IRP به شماره پرواز ۲۷۷ در مسیر پروازی تهران-ارومیه به علت شرایط نامساعد جوی و هوای برفی شدید، در ۵ مایلی فرودگاه ارومیه دچار سانحه شد و ۷۷ نفر از ۱۰۵ سرنشین آن از جمله ۱۰ خدمه پرواز کشته و بقیه مصدوم شدند

بلیط پرواز داخلی

اگر به دنبال بلیط پرواز داخلی هستید، دیگر لازم نیست وقت خود را با گشتن در روزنامه‌ها یا مراجعه حضوری به آژانس‌های هواپیمایی تلف کنید. سامانه رزرو آنلاین بلیط هواپیما آژانس پارسا گشت به شما در پیدا کردن بلیط هواپیما داخلی کمک خواهد کرد، علاوه بر این با جستجو در وب سایت پرواز داخلی و پرواز خارجی آژانس پارسا گشت نه تنها به تمامی پروازهای داخلی شهرهای ایران بلکه سراسر شهرهای جهان دسترسی خواهید داشت. تنها کاری که برای خرید بلیط هواپیما داخلی از سایت آژانس پارسا گشت باید انجام دهید، ثبت نام در این سامانه و جستجوی پرواز داخلی مورد نظرتان است. پس از آن آژانس پارسا گشت تمامی پروازهای داخلی را که در مسیر و تاریخ مورد نظر خود انتخاب کرده‌اید نمایش خواهد داد. فرقی نمی‌کند که قصد سفر به کدام یک از شهرهای ایران را داشته باشید. سامانه فروش آنلاین بلیط داخلی هواپیما آژانس پارسا گشت برای تمامی شهرهای ایران که امکانات فرودگاهی دارند فعال است و از طریق سایت آژانس پارسا گشت می‌توانید بلیط پروازهای داخلی به مسیرهای پرترددی از جمله پرواز تهران به مشهد، پرواز تهران به اصفهان، پرواز تهران به اهواز، پرواز تهران به تبریز، پرواز تهران به شیراز و پرواز تهران به بندرعباس را به راحتی و با ارزانترین قیمت خریداری نمایید.

مزایای خرید بلیط پرواز داخلی در آژانس پارسا گشت

دسترسی به تمامی پروازهای داخلی

مهم‌ترین مزیت خرید بلیط هواپیما داخلی از سایت آژانس پارسا گشت این است که تنها با یک جستجوی ساده تمامی اطلاعات و گزینه های مختلف برای پرواز داخلی در مسیر و تاریخ مورد نظرتان در یک صفحه نمایش داده خواهد شد. در صفحه نتایج جستجوی پروازهای داخلی آژانس پارسا گشت می‌توانید به تمامی ایرلاین‌های داخلی که در مسیر مورد نظر پرواز دارند، اطلاعات مبدا، مقصد، تاریخ حرکت، طول مدت پرواز، فرودگاه مبدا و مقصد و … دسترسی داشته باشید.

پنل اختصاصی آژانس پارسا گشت

علاوه بر این در زمان خرید اینترنتی بلیط هواپیما داخلی، با ثبت نام در سایت آژانس پارسا گشت، کاربران نه تنها خرید بلیط هواپیما را با صرف کمترین وقت و هزینه انجام می‌دهند بلکه می‌توانند از یک پنل اختصاصی نیز برخوردار شوند. این پنل نه تنها امکان مشاهده تاریخچه بلیط‌های خریداری شده و پیگیری پروازهای جدید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بلکه با قابلیت شارژ حساب کاربری این امکان را فراهم می‌کند تا خریدهای خود را با سرعت بیشتری انجام دهند.

استفاده از فیلترهای پرواز داخلی

خوب است بدانید که در زمان خرید بلیط پرواز داخلی در آژانس پارسا گشت، فیلترهای موجود در صفحه نتایج جستجوی پرواز کمک بسیاری به شما خواهند کرد. می‌توانید فیلترهای موجود را برای زمان پرواز، قیمت بلیط هواپیما داخلی، ایرلاین‌ها، مدت زمان پرواز و… به کار برده  و با استفاده از این فیلترها نتایج جستجو را با توجه به نیازهای خود محدود کرده و آگاهانه‌تر برای خرید تصمیم بگیرید.

رزرو و خرید آنلاین بلیط پرواز داخلی

بهترین قیمت بلیط پروازهای داخلی

خرید آنلاین بلیط پرواز داخلی در آژانس پارسا گشت

خرید پرواز داخلی ارزان

اگر به دنبال خرید بلیط ارزان قیمت داخلی هستید، آژانس پارسا گشت کمترین و بهترین قیمت بلیط هواپیما داخلی را به شما ارائه می‌دهد. آژانس پارسا گشت از طریق همکاری مستقیم و بدون واسطه با ایرلاین‌های داخلی و ایرلاین‌های خارجی، ارزانترین بلیط هواپیما داخلی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. علاوه بر این کاربران آژانس پارسا گشت می‌توانند با دسترسی به سرویس اطلاع از آخرین تغییرات قیمت بلیط هواپیما داخلی و تقویم قیمتی آژانس پارسا گشت اقدام به خرید پرواز ارزان داخلی نمایند. بدین ترتیب که با استفاده از سیستم اطلاع از تغییر قیمت‌ها هرگاه بلیط هواپیما ارزان شد، از طریق ایمیل به اطلاع کاربر خواهد رسید. از طرف دیگر به کمک تقویمی قیمتی آژانس پارسا گشت می‌توانید ارزانترین قیمت بلیط هواپیما داخلی را پیرامون تاریخ سفر خود بیابید و چنانچه برای سفر عجله نداشته باشید، اقدام به خرید ارزانترین بلیط هواپیما داخلی نمایید.

امکان استرداد آنلاین بلیط هواپیما داخلی

اگر بنا به هر دلیلی تصمیم به کنسل کردن بلیط هواپیما داخلی خود گرفتید این کار نیز در آژانس پارسا گشت بسیار آسان است. کافی است درخواست خود را برای استرداد آنلاین بلیط هواپیما داخلی در آژانس پارسا گشت ثبت کنید تا به راحتی بلیط هواپیما را کنسل نموده و هزینه استرداد بلیط را به صورت آنلاین و آنی دریافت نمایید.

پشتیبانی آژانس پارسا گشت

خرید بلیط پروازهای داخلی از آژانس پارسا گشت به همین جا ختم نمی‌شود. سایت آژانس پارسا گشت با بهره‌ گیری از تیمی مجرب و حرفه‌ای و به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما عزیزان خواهد بود. نگران نباشید! کارشناسان ما از ابتدا تا انتهای خرید شما را همراهی خواهند کرد تا تجربه سفری لذت بخش را برایتان رقم بزنند.

سوالات متداول برای خرید بلیط هواپیما داخلی در آژانس پارسا گشت

question mark icon کدام ایرلاین‌ ها برای پروازهای داخلی ایران از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند؟

از محبوب‌ترین ایرلاین‌های ایرانی برای پروازهای داخلی می‌توان به هواپیمایی ماهان، هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی آتا، هواپیمایی کیش ایر، هواپیمایی معراج، هواپیمایی قشم ایر و هواپیمایی آسمان اشاره کرد.

question mark icon چطور می‌توانم قیمت بلیط پروازهای داخلی را با یکدیگر مقایسه کنم؟

برای مقایسه قیمت پروازهای داخلی در آژانس پارسا گشت کافی است که به جستجوی پرواز داخلی مورد نظر خود بپردازید. در صفحه نمایش جستجوی پرواز های داخلی تمامی پروازها به ترتیب از ارزان ترین بلیط هواپیما برایتان به نمایش در می‌آیند. در این صفحه می‌توانید با توجه به نوع پرواز (مستقیم یا غیرمستقیم)، جزئیات پرواز شامل میزان حمل بار و … از میان پروازهای موجود بهترین انتخاب را داشته باشید. مهم‌ترین مزیت این بخش آن است که ارزانترین بلیط‌های هواپیما داخلی در ابتدای نتایج جستجو به نمایش در می‌آیند.

question mark icon چرا برای خرید بلیط پرواز داخلی آژانس پارسا گشت را انتخاب کنم؟

وب سایت آژانس پارسا گشت با محیطی کاربرپسند، فرایند رزرو پرواز داخلی را برای کاربران بسیار راحت کرده است. کاربران می‌توانند به سادگی از طریق کامپیوتر، موبایل و یا هر وسیله دیگری فرایند خرید آنلاین بلیط هواپیما داخلی را توسط سایت آژانس پارسا گشت به راحتی انجام دهند. علاوه بر این، آژانس پارسا گشت توانسته است با فروش بی واسطه، ارزانترین سایت خرید بلیط هواپیما داخلی به شمار آید.

question mark icon چطور از برنامه پروازهای داخلی با خبر شوم و رزرو بلیط هواپیما داخلی را از طریق آژانس پارسا گشت انجام دهم؟

برای اطلاع از آخرین قیمت بلیط هواپیما داخلی در سایت آژانس پارسا گشت و همچنین لیست پروازهای داخلی می‌توانید مراحل زیر را طی کنید:

    به سایت آژانس پارسا گشت مراجعه کرده و پرواز داخلی را از منوی اصلی انتخاب کنید. می‌توانید پرواز داخلی یکطرفه و یا پرواز داخلی رفت و برگشت را انتخاب کنید. در حالت عادی قیمت بلیط رفت و برگشت داخلی از قیمت بلیط یکطرفه داخلی ارزان تر خواهد بود. مبدا و مقصد مورد نظر خود را وارد کنید. تاریخ رفت و برگشت را مشخص کنید. در این بخش تقویم آژانس پارسا گشت به دو صورت شمسی و میلادی در اختیار شما خواهد بود. تعداد مسافران، کلاس پروازی (اکونومی، بیزینس، فرست کلاس و…) را انتخاب کنید و سپس جستجوی خود را برای یافتن پروازهای ارزان قیمت داخلی در آژانس پارسا گشت آغاز نمایید.

question mark icon برای پروازهای داخلی چه زمانی در فرودگاه حاضر شوم؟

بهتر است که برای پروازهای داخلی حداقل دو ساعت قبل از پرواز خود را به فرودگاه برسانید.

question mark icon میزان بار مجاز برای پروازهای داخلی ایران چقدر است؟

میزان حمل بار مجاز برای پروازهای داخلی ایران با توجه به نوع ایرلاین‌ها متفاوت است. اما هنگام جستجوی پرواز داخلی در وب سایت آژانس پارسا گشت، میزان بار مجاز هر ایرلاین در کنار سایر اطلاعات پروازی آن نشان داده می‌شود.

اطلاعات تکمیلی

    بلیط هواپیما رزرو هتل سفر کارت آژانس پارسا گشت بلیط مشهد بلیط دبی بلیط کیش بلیط استانبول قیمت روز بلیط هواپیما بلیط هواپیما کانادا بلیط داخلی ترکیه بلیط هواپیما آمریکا بلیط هواپیما ترکیه همکاری با ما سوالات متداول بلیط پرواز داخلی بلیط پرواز خارجی خرید بلیط هواپیما اطلاع از آخرین قیمت عوارض خروج از کشور راهنمای رزرو هتل خارجی راهنمای خرید بلیط هواپیما بلیط چارتر هواپیما استرداد آنلاین بلیط هواپیما مقایسه قیمت بلیط هواپیما راهکارهای سازمانی آژانس پارسا گشت

درباره آژانس پارسا گشت

آژانس پارسا گشت با استفاده از تکنولوژی های جدید و آنلاین، بهترین خدمات خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی، رزرو هتل خارجی، رزرو قطار خارجی، خرید بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی و کشتی کروز را در سراسر دنیا به مشتریان خود ارائه می دهد. ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل خارجی در آژانس پارسا گشت پیش روی شماست تا با چند کلیک رزرو و خرید خود را کاملا آنلاین انجام دهید. خرید بلیط ارزان قیمت و بلیط لحظه آخری در کنار رزرو هتل های لوکس و همچنین رزرو قطارهای خارجی و بلیط پرواز خارجی در اروپا و سراسر دنیا با بهترین قیمت فراهم شده است. آژانس پارسا گشت نماینده شرکت هواپیمایی Hahn Air در ایران نیز است و خرید اینترنتی بلیط هواپیما خارجی را با ارزان ترین قیمت ارائه می‌دهد.

صفر تا صد سفر در اپلیکیشن آژانس پارسا گشت

دریافت از لینک مستقیم تلفن دفتر اصلی نمایندگی قطر ایرویز در تهران پارسا گشت ۰۲۱۵۷۷۴۹ همکاران و کارگزار مستقیم قطرپارساگشت آماده پاسخ به شما عزیزان می باشد

cao

cao paxrights

iata

پارسا گشت تهران

سبد خرید
ورود

حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید تایپ کنید.
فروشگاه
لیست علاقه مندی ها
0 مورد سبد خرید
حساب من